Sillidrim - wojna elfów
Historia - Start
Ariala - Stolica Imperium
Zakon - Siedziba Bractwa
Warwick - Miasto Portali
Irilim - Świat-Kontynent
Starcie dwóch frakcji.
Skalista wysepka dawniej pusta - teraz tętniąca życiem. tutaj na szczycie centralnej góry swą siedzibę ma Triumwirat, a dookoła niej wyrosło najwspanialsze z miast - Ariala. Nigdy dotąd nie zdobyta - czy Sillidrim to zmieni? ...
Leżąca na wiecznie wzburzonym morzy wulkaniczna wyspa, a na niej Zakon - siedziba Bractwa. Wszystkie budynki tutaj pokryte są glonami i wodą z powodu nigdy nie cichnących sztormów. Dzięki temu umiejscowieniu jest to idealna kryjówka buntowników - większość miasta w jaskini , nikt tu nie dopłynie. ALe czy kryjówka to wszystko? ...
Dosyć skaliste równiny rozciągające się od Wielkiej Rzeki, aż do północnego krańca kontynentu. Żyją tutaj przede wszystkim niespecjalnie ucywilizowani pasterze. Znajduje się tu także jezioro Niard - główne łowiska większych ryb słodkowodnych.
Pylisty półwysep na północnym wschodzie. Jego nazwa wzięła się od wycia wichrów wywoływanych przez dawniej przeprowadzane tutaj eksperymenty Nezzów. Prawdopodobnie to tutaj powstały Artefakty .....
Wypalone pustkowia - pozostałości po Wielkiej Bitwie. Skażone przez wybuch Artefaktów miejsce nawiedzane przez duchy i demony. Odważny wędrowiec mógłby znaleźć tu wiele skarbów .... o ile by przeżył ......
Góry wysunięte najbardziej na północ kontynentu. Dawna siedziba nezzów - teraz opustoszałe przełęcze, szczyty i ruiny. Nadal można znaleźć tu złoża niezwykłych metali, ale czy ktokolwiek wytrzyma w tym najbardziej nieprzyjaznym z miejsc ?
Północno-zachodni półwysep - swą nazwę wziął zarówno od kształtu jak i drapieżnych zwierząt go zamieszkujących. Porośnięty lasami stanowi idealne miejsce do polowań zarówno na przyszłe posiłki, jaki i wierzchowce ...
Żyzna i urodzajna dolina - koryto Wielkiej Rzeki. Teren ceniony za swe właściwości lecznicze oraz doskonałą glebę pod uprawy. Ten kto ją opanuje Będzie mógł dowolnie narzucać ceny na warzywa, zboża i owoce. Nie mówiąc juz o kilku tajemniczych źródełkach ...
Stare spłaszczone pasmo górskie ciągnące się na wschodnim wybrzeżu. Choć nie oferuje pięknych widoków, ani niezwykłych skarbów nadal jest to najbogatszy w złoża żelaza, miedzi, cynku i innych metali teren na całym kontynencie.
Spora wyspa w kształcie grotu strzały mieszcząca Miasto Portali - Warwick. Teoretycznie neutralny teren, jednak każda frakcja ma tutaj pewne wpływy. Ten kto całkowicie opanuje Warwick zdobędzie, prawie że władzę absolutną .....
Ciepłe morze znajdujące się u południowych wybrzeży Warwick. Stanowi dom dla wielu stworzeń, a także niezwykłe tereny rybackie. Złowić mozna tu nawet mitycznego Krakena lub wodnego wierzchowca ....
Wielki niezbadany ląd spustoszony przez erupcję wulkanu. Oprócz niezwykłych skarbów mozna znaleźć tu również śmierć lub potępienie. Zazwyczaj to drugie ....
Trawiaste równiny na północy równin Barklesh i na zachód od Wielkiej Rzeki. Ojczyzna koniarzy i najlepszej kawalerii. Na rumakach z tej krainy jeździli królowie i najpotężniejsi .....
Mroźne północne morze w większości pokryte krą. Niewielu rybaków się tutaj zapuszcza, wielu tam ginie, ale ci którzy przeżyją przynoszą opowieści o potworach większych niż statki .... Co ciekawsze większość z nich to prawda ....
Mroczny las rozciągający się od Półwyspu Szpona do Półwyspu Kojota. TO tutaj pierwotnie swe królestwo miały elfy, a wiele z dawnego splendoru przetrwało do dziś. Ten kto zapuści się w głąb pozna idylliczne polany i rwące potoki tak kochane przez dawne elfy.